Fakemeta Cstrike UTIL

Znalazłem dzisiaj ciekawy pliczek inc który przenosi funkcje z modułu cstrike do fakemety 🙂 coś dla fanatyków fakemety ;] fakemeta_cs_util plik z archiwum po rozpakowaniu wrzucamy do folderu include kompilatora lokalnego Użycie w pluginie: Nazwy funkcji są takie same jak w module cstrike :] Do pluginu musimy dodać:
#include 
#include 
a potem używamy np.
#include 
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /armor","vArmor")
}

public vArmor(id){
if(!is_user_alive(id))	return PLUGIN_HANDLED;

cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);

client_print(id,print_chat,"Dostales 200 armor'a")

return PLUGIN_HANDLED;
}

6 komentarzy o “Fakemeta Cstrike UTIL

  1. Moduł fajny, ale czy jeśli zamiast #include napiszę #include to nie wyjdzie na to samo ?

  2. Taki sam wcześniej napisałem ale mial nie wszedł więc chuj z tym na grób.
    Nie opłaca się używać tego, a już na pewno nie przez błędne twierdzenie iż zwiększa się wydajność.
    Dowód:
    http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=88792
    Benchmarka sam se możesz odpalić i uwierzysz, twierdzenie iż fm_give_item z fm jest lepsze od give_item z fun jest błędem, a już tym bardziej cstrike który nie jako dedykowany jest pod cs’a. Inną sprawą jest zamiana modele gdzie funkcja musi zostać napisana w fm gdzie by uniknąć SVC_Bad ale jeśli w końcu naprawią tę funkcję a się da bo nawet na alliedzie to znalazłem wystarczy potem przekompilować moduł i używać cstrike! :<

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.